Sunday, February 22, 2009

::. Sistem Kutu, TUPPERWARE



Baru skang ni saya berkesempatan nak update pasal sistem kutu tupperware saya ni. Since company kesayangan (terpaksa jugak ckp syg wpun x der la syg sgt...hehe) saya tu dah blocked blog ni. Hangin plak. Huhu. Jadi bila weekend jer saya sempat nak bertenet sume ni.

Ni nak update sikit set2 yang ade dalam sistem kutu ni :

set A
RM194
RM20 * 9 bulan + RM14
set B
RM199
RM20 * 9 bulan + RM19

set C
RM193
RM20 * 9 bulan + RM13
Group A :
1) Angah
2) Mak Usu
3) Lia
4) Ct
5) Sal
6) Azah
7) Nujui
8) Nujui's Fren
9)
10)
Kepada sesiapa yang berminat untuk main kutu ni boleh la menghungi saya. Saya akan masukkan dalam Group B.
Group B :
1) Ida
2) Kak Siti
3) Mak La
4) Rubi
5) Kawan Rubi
6)
7)
8)
9)
10)
Setiap ahli kutu dikehendaki membuat bayaran selewatnya pada 2hb kerana penghantaran akan dibuat pada 5hb. Kutu ni akan bermula pada ujung bulan Feb 2009. Tempoh bayaran adalah 10 bulan. Jika ada yang berminat boleh email kepada saya :) Jangan lepaskan peluang keemasan ini!!




















No comments:

Post a Comment

Dear Sender,
Thanks on your comment